Bestelling (5)
-
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Na het plaatsen van je bestelling, kunnen we deze niet meer voor je wijzigen. Uiteraard ben je na ontvangst van je producten wel in de gelegenheid deze binnen 14 dagen kosteloos te retourneren.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling, kunnen we deze niet meer voor je wijzigen. Uiteraard ben je na ontvangst van je producten wel in de gelegenheid deze binnen 14 dagen kosteloos te retourneren.
-
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertermijn bedraagt meestal 3 tot 5 werkdagen.
-
Ontvang ik een bevestiging wanneer mijn bestelling is verzonden?
Ja, er wordt per e-mail een verzendbevestiging verstuurd. Als je geen orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen, controleer dan de map met ongewenste e-mail (spam) in je e-mail account.
-
Ik heb geen bestelbevestiging, opdrachtbevestiging of verzendbevestiging per e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?
Kijk eerst in je spamfolder, mogelijk is de bevestigingsmail daarin terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan via de link naar het contactformulier contact met ons Support Team op.
Levering (4)
-
Is verzending gratis?
Binnen Nederland brengen wij voor verzending een standaardbedrag van € 3,95 per bestelling in rekening. Houd onze promoties in de gaten, want wij bieden ook regelmatig gratis verzending aan.
-
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Samen met de verzendbevestiging wordt een trackingnummer verstuurd.
-
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, het factuuradres en afleveradres kunnen verschillend zijn. Tijdens het aankoopproces kun je zowel het factuuradres als het afleveradres aangeven.
-
Mijn bestelling is nog niet aangekomen. Wat moet ik doen?
Wacht tot er na de besteldatum drie werkdagen zijn verstreken. Zijn er drie werkdagen voorbij, neem dan via het contactformulier contact met ons op.
Retourneren (3)
-
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling binnen veertien dagen zonder opgaaf van redenen retourneren. De termijn voor dit herroepingsrecht bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, de artikelen heeft aangenomen.
-
Is het retourneren gratis?
Ja, het retourneren is natuurlijk gratis.
-
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
In geval van herroeping kun je gratis retourneren. Volg bij het retourneren de volgende aanwijzingen, zodat wij het proces gemakkelijker kunnen afhandelen:
Retourneer de artikelen in de originele verpakking.
Vraag een retourlabel aan via ons contactformulier op https://www.eucerin.nl/metapaginas/contact
Print het retourlabel in en plak het op het pakket.
Stuur het pakket naar het volgende adres:
EUCERIN Online Shop
Schleefstr. 364
DE 44287 Dortmund
We bevestigen ontvangst van de retourzending per e-mail.
Betaling (4)
-
Is het betaalproces veilig?
Ja, het betaalproces is veilig. Alle informatie over de soort benodigde persoonsgegevens, de omvang en het doel waarvoor we deze verzamelen en opslaan vind je in de richtlijn inzake gegevensbescherming.
-
Hoe kan ik betalen?
Je kunt een van de partners waarmee we samenwerken selecteren en je wordt dan automatisch naar de betreffende pagina doorgeleid. Je kunt met iDeal, PayPal, Creditcard (MasterCard, VISA) betalen.
-
Kan ik achteraf betalen?
Nee, achteraf betalen is niet mogelijk.
-
Is in de genoemde prijzen btw inbegrepen?
Ja, de genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Contact opnemen voor vragen over Eucerin bestellen en betaling
Als u nog vragen heeft over het bestellen, betalen en kopen van Eucerin producten, bezoek dan onze contact pagina.